SUV do 30000
Szukając SUVa dla siebie, najczęściej trafimy na japońskie marki samochodów. Obecnie rynek jest przepełniony tego typu modelami. Ceny aut potrafią być zaporowe, ale dzięki rynkowi wtórnemu można kupić SUVa do 30000 złotych.
SUV do 30000- zalety i wady
SUV do 30000 często spełnia wymagania dla samochodów klasy średniej. Jego zaletą jest fakt, że bardzo często posiada napęd 4×4. Dodatkowym atutem jest fakt, że w tego typu aucie siedzi się wysoko, przez co jest lepsza widoczność. Decydując się na taki samochód, trzeba liczyć się również z większym spalaniem. Odpowiedzialny jest za to zwiększony opór powietrza spowodowany sporymi gabarytami pojazdu. Układ hamulcowy również jest bardziej obciążony. Przeciwnicy uważają, że zakup takiego samochodu jest bezsensowny, ale są w błędzie.
SUV- jaki silnik jest godny polecenia
W SUVach do 30000 można znaleźć bardzo przyzwoite silniki. Zdecydowanym faworytem są silniki w Hondach CR-V, w których chyba nie ma złego napędu. Najgorszą opinie mają silniki benzynowe z wtryskiem bezpośrednim i turbodiesel 2.0 TDI. Problemy potrafi również sprawiać silnik w Renault o pojemności 1.9 (wysokoprężny). Oczywiście nie należy się tym do końca sugerować, bo nawet bardzo dobry silnik może się zepsuć, a jego naprawa będzie kosztowna. Jedno jest pewne, że bez względu na rodzaj silnika, Polacy coraz bardziej uwielbiają te samochody. Nie ma czemu się dziwić, bo SUVy do 30000 to samochody dla fanów spokojnej ekonomicznej jazdy, jak i dla fanów mocniejszych wrażeń.
SUV jest rewelacyjnym autem na zimę
SUV do 30000 ma szeroką i bogatą ofertę. Dzięki napędowi 4×4 jest bezkonkurencyjny z innymi samochodami podczas zimy. Jego przyczepność i bezpieczeństwo jazdy są zdecydowanie większe. Ośnieżone szlaki nie będą już problemem, a wręcz sprawią jeszcze większą przyjemność. W zimowych warunkach sprawdzają się znakomicie. Można śmiało powiedzieć, że SUV jest stworzony do jazdy o tej porze roku. W mieście również jesteśmy królami ulic podczas zimy. Bez problemu zaparkujemy w nieodśnieżonym miejscu, czy ruszymy na śliskiej powierzchni.